Tuesday, January 3, 2012

3-1-2012 问事 Consultation


From Facebook: 

業力的恐怖 ( 1 )
在這個星期四的夜晚.我與同門的一對夫妻.前往另一位同門師兄家中.
一進同門家中.此位師兄要幫忙那位師姐攙扶.師兄對那位師姐說我看看你的腳.此時師兄的手迅速收回.對我們說.師姐的腳探出一顆頭來.
對師兄說不要碰我.師兄說無彷.他查查看.此時師兄相應的本尊下降.
對師兄說.此位師姐的業力現前等等.而對方也一一跟師兄的本尊訴苦.
說這師姐當初是怎樣屠殺他們全村的百姓.另我等人搖頭嘆息.
此時師兄說.對方總共有56位代表.到了第三位代表時.已經超過100條的人命.
我問師兄說.有遇過那麼多的.....師兄說沒有耶.我說不就破紀錄.此時師姐也不斷的在打咯.師兄說佛菩薩在幫她清身上的穢氣. 而此時對方的一位代表說.你殺我全家 你要怎要跟我算啊. 此時師兄跟我們大家說.師姐是清末民初的一位將軍.是屬於某派系***大將軍底下的一位將軍.因當時戰亂.擁兵權者各自雄霸一方.所以當時師姐的前世.也殺了不少人.但是不是他殺的.但是命令是他所下的.所有一切的業障大部份都是算在他的頭上
 
業力的恐怖 ( 2 )
我也問了師兄說.師兄我們一行人到了高速公路沒多久.我的眉心部位有一到能量衝進來.頂輪也一直在變化.我大概知道.
此位師姐的冤親債主可能會對我這個雞婆的人動手.
那股力量應該是來保護我的.那位師兄對我說.
師兄你不錯喔.你還知道啊.是佛菩薩不忍弟子出事啊.
師佛真的太慈悲勒........師兄說是他的護法衝過來保護著我們一行人.
以免在路途上出差錯.
師兄也一在的告訴著我.當行者要不斷的修持.因為業力是會度停不停的現前.只有好好的修行.才能跟對方解冤釋結.
此位師姐在去年的三月時.也由一位真佛宗的師兄.那師兄跟我說.那位師姐冤親債主都現行了.叫我跟她說要多多的注意身體.並要好好的修持.
可是這師姐依然固我麻木不忍.在今年的7.8.我去那位師兄家聊天.

師兄跟我說.叫我離這對同門師兄姐.有多遠離多遠.最好也不要去他家.

可是我想說.能拉一把算一把.

但是每每到這師兄家時.說及這些因果之事時.我總是老是被狂電.那時我心裡清楚的很.無形的眾生對我動手.算是給我個警告.我也是忍著身體上的疼痛.苦口婆心勸著這對師兄姐要勤加做功課.
不要老是想指望靠師尊加持救渡. 總是要到了快要到鬼門關口時.才要回過頭修持.這就是我們眾生的悲哀.每個人都有自己的苦難考驗.就要看自身如何去想去轉化勒. 
一心頂禮南無根本傳承上師 蓮生活佛. 南無無極瑤池金母大天尊.南無九天玄女大天尊.南無歷代傳承祖師

業力的恐怖 ( 3 )
就在那晚問完事後.回到台北已經是半夜快四點勒.我也與我家師姐聊到此事至天亮才就寢.可是夢中現出聲音.160壇的護摩.醒之後.我撥了電話給那位師兄.師兄跟我說是業力. 在回到台北的路上我才在想. 在現場時我問到師兄說.我家祖母是否得渡.可是我誦了不少的經咒給她.包含60萬遍的孔雀明王咒.但是我祖母往生於民國50(西元1961).師尊說過持滿孔雀明王咒60萬遍可以往生佛國.可是始終我未曾夢到祖母來跟我告別............
師兄告知我說.祖母現在枉死城.並且被人銬住鐵鏈還有一付枷鎖.
頭髮散亂痛哭.我問及師兄說.未何沒得渡.師兄說重罪者尚無得渡.可由我做功德迴向於她.方可有機會得渡.那時心裡在想.那我將全力以護摩火供超渡我祖母.因為我祖母在民國50年那一年.因為跟我祖父吵架.一怒之下就偷偷的喝下農藥自殺而死.這樣也已經超50個年頭勒 .還是依然在地府裡面受罪.可是我正想幫親人做超渡時.自身的業力就來要債勒.閃都閃不過.
我在打電話問師兄.說可以直接用法將我祖母調上來嗎.師兄說不可.因為此乃重罪者.且方超過他自身的權限.但可請示本尊.師兄告知我說.在做108壇護摩.自然可以在夢中或是定中得見.得見貴祖母之後.她會告知要做多少壇的護摩與以超渡 . 說來說去.一切都要靠自己.所以師尊辦法會替眾生超渡.真的是要擔很重.
所以師尊真的是太偉大勒..

Francesca Poon 兄,请听师尊的就好!自殺而死 - 重罪。
师尊法会报名超度。也要皈依。冤亲债主也皈依。
往者的名誉广泛布施于众生。写信求师尊吧!

108壇護摩?还是把钱捐给卢胜彦基金-救度更多的众生吧!

本人愚见:问事除非是师尊,一般还没达到很准确的程度。

自然可以在夢中或是定中得見"??? 自然??? 師尊真的是太偉大! 所以听师尊的就够了。 阿弥陀佛

Francesca Poon 这个同门梦见一个前世,他是男生。 他杀了一座山的居民。 念百字明咒,有忏相。梦见很多黑色的虫子从下身涌出来。再跟着3x108遍,忏悔+还净, 就梦到自己如何犯下罪业。 试试吧
-----------------------------------
The above went to consult some fellow student alleged to be able to Yoga with a certain Divinity and able to communicate with the Karmic Negatives attached to a person. 

師兄跟我說.叫我離這對同門師兄姐.有多遠離多遠.最好也不要去他家.
[Dharma brother said to me to leave this couple of fellow Dharma students alone, and stay as far away from them as possible. Best do not go to their residence.]
Dear readers, a person able to Yoga with Divinities and not spirits, have the "power" to help and not use Force to Purge Karmic Negatives, correct? 
All Divinities are Wise & Compassionate and would not make any sentient beings unhappy by taking sides because of material rewards, am I correct? 
These students are living in Taiwan and can easily write to GM and seek GM's help.
Why do they go consult fellow student and believe in them? 
This is also their Karmic influences which lead them to those paths. 
Telling them to stay away from the couple with high Karmic negatives is not a TRUE YOGI. 
Hahaha! A True Yogi will teach all to compassionate chant & dedicate to help these couple and also teach this couple how to neutralize their Karmic negatives by Saying Sorry & Paying Debts. 

From Heart Sutra:-
[無罣礙故。無有恐怖。遠離顛倒夢想。究竟涅槃
The Bodhisattvas rely on the Perfection of Wisdom, 
and so with no delusions, they feel no fear, and have Nirvana here and now.]


[“自然可以在夢中或是定中得見"??? ] - Naturally can meet in dream or when in Samadhi.
Another one like the one in the article: Dharma speech or sales pitch!
Hahaha! Made fantastic claim and even guaranteed to work!

I therefore deduced that this allegedly powerful student who does consultation might be able to communicate with Spirits of Lower Realms to a certain extent but not with any higher beings of the Heavenly Realm & Upwards. 
Meet in Samadhi? Hahaha! Herein lies the Loopholes to his Accuracy! 
He don't have any idea what Actual Samadhi is too!!!
One Yogas with GM or Higher Divine Being when in Samadhi, correct? 
If you can Yoga this way, you don't need to consult any one. 
You naturally have the answers!!!
For Consultation: All One Need is to Yoga with GM!

Dear all, use your own discerning powers to decide what you can do and what you can't.

GM said the same the past 2 Dharma speeches. 

Listen to GM please.

Amituofo / Lotuschef / Pure Karma / True Buddha School


No comments:

Post a Comment