Tuesday, February 9, 2016

你沒有婚姻緣?You Don't Have Marriage Affinity?


蓮生活佛 > 師尊文集 > 250_未卜先知

你沒有婚姻緣?

有一位身高約一九○的男子,其長相:
面如白玉。
二目俊雅。

準頭豐隆。
眉毛秀俏。
髮黑烏烏。
這位年輕男子,髮理的豎立,修整特殊,是一位玉樹臨風的型男,也正是又高又英俊的美男子了。
其人家境不差。
又是:
唇若塗脂。
牙排碎玉。
他來我處,問:
「婚姻緣?」
我一拍頭,一個靈光。
我答:
「你沒有婚姻緣!」
他的朋友在旁,很不服氣的說:
「他是高富帥,誰敢說,他沒有婚姻緣?女孩子對他都是反過來追求他的。」
我說:
「不錯!他這等俊品人物,一定有很多女朋友,可惜交往一陣子,就分散了!」
他問:
「為什麼?」
我答:
「我看出你的婚姻確實沒有。」
這位俊品人物,施施然,悵惘若失的走了。
後來,我聽說,他結婚了。
不久。
離婚了。
又不久。
又結婚了。
他在路上遇見我,說:
「盧師尊,我結婚了,你不是說我沒有婚姻嗎?」
我說:
「是的。是的。」
他說:
「如今我結婚了,你怎麼說?」
我說:
「這個,這個。我也不知道怎麼說!」
他掉頭走了。
後來。
他又離婚了。
我實在也不清楚,為什麼他和他的第二夫人會離婚。

第三次。
他有了新的女朋友,也是一位絕色的佳人,臉似桃花,千嬌百媚,艷麗非常,身材苗條。
他和她,手牽著手。
非常親諾。
不久。
沒有結婚。
就分手了!

有一天,我問事。
來問事的人,剛好是那位第三次的女友,那位絕色的佳人。
我忍不住好奇心的問她:
「為什麼跟他分手?」
她羞紅了臉。
她告訴我:
他的那話兒,就像剛出生的嬰孩一樣。」
「天啊!」我終於明白了。是的,是的。
~~~~~~~~~~
The above article detailed a 高富帥  Tall Rich Handsome male who consulted GM Lu.
GM Lu said that he has not Marriage Affinity.
His friends and himself don't believe GM Lu's statement.

This male got married twice and divorced twice. 
Then he was dating a third one that is beautiful.
But they separated.

The lady that was his third girlfriend came to consult GM Lu one day and upon questioning, she revealed that the boyfriend's "that part like a new born infant"!

Getting married and acting against his destiny, this tall rich handsome male still can't maintain any of his marriages or relationships.

I remember seeing one lady that is pretty similar, although she has one male on her horizon but that was a school mate and seems that they split up already. 

Dear all, if cultivation can help you change your destiny, why not try?

Of course, if you problem is biological like the male in GM Lu's article, then cultivation will also help him to break free of the mindset of necessity of a marriage partner and happy thereafter ......

Remember that Individuals are assessed Individually from their own aura and no two cases can be exactly the same. 

Do not read and fit yourself into any mould!


Cheers all

Om Guru Lian Sheng Siddhi Hom
Lama Lotuschef

No comments:

Post a Comment