Wednesday, May 25, 2016

黑毛猩猩 Black-haired Gorilla


Selective summary translation into English by Lotuschef.
Please do your own to better understand GM Lu' statements from your own point of view!
~~~~~~~~~~~

蓮生活佛 > 師尊文集 > 254_至尊的開悟 > 黑毛猩猩

馬來西亞「敬佛堂」主席連花茂盛師兄,告訴我一個奇妙又清晰的夢境。
原來他的女兒罹患了腦瘤。
已達危急。
他連忙寫了一封信,寄美國西雅圖,祈求盧師尊加持。
信寄出之後,得一夢:
首先夢見自己的手,牽了自己的女兒在虛空中飛行。
四周黑黑暗暗的,也不知飛了多久。
終於發現有一光點。
他就朝光點飛。
飛近了之後,才發覺原來是「台灣雷藏寺」,寺前站立了盧師尊。
蓮花茂盛帶著女兒,隨著盧師尊先進入大殿中禮佛。
禮完佛後。
發現盧師尊從女兒身上抓出一隻「黑毛猩猩」。
盧師尊抓了「黑毛猩猩」的手,從長長的走廊消失了。
夢至此,便醒來了。
<< The above detailed a dream a fellow student had of his experience in a dream whereby GM Lu drew out a Black-haired gorilla from his daughter's body and walked away. The daughter suffers from a brain tumour and her life is in danger.>>


原來夢示是這樣子的:This dream tells:
這黑毛猩猩是女兒前世的冤親債主,化為瘤,來取連花茂盛女兒的生命。
經由盧師尊加持後,把黑毛猩猩帶走了。
This black-haired gorilla is the daughter's karmic creditor from previous lifetime, and came to exact her life. After blessing from GM Lu, and took away the gorilla.
因此:「女兒的腦瘤就痊癒了。」
Thus: [Daughter's brain tumour recovered fully.]

蓮花茂盛師兄,非常感謝盧師尊的救度,這是非常不可思議的感應。

又,周遭聽到的女士說: also, a lady who listened in said:
「我也是一樣,盧師尊從我身上,抓出二條蛇,我的病就減輕了。盧師尊說還有兩條,那我怎麼辦?」
I am the same, GM Lu caught 2 snakes from my body and my illness lightened. GM Lu said that still have 2 more, what to do?

我答:「唸《真佛經》,自己抓!」
I replied: Recite <True Buddha Sutra>, catch them yourself!


我要告訴大家的是:I want to tell you all that:

無限的祕密力,來自於無限的慈心,無限的悲願,無限的熱誠,無限的親切,無限的佛性,無限的大空。
Infinite secret strength/power, comes from infinite kind heart, infinite compassionate vows, infinite sincere warmth, infinite close concern/care, infinite Buddha nature, infinite great space.

這樣才是。
慈無量。
悲無量。
喜無量。
捨無量。
This is then the Four Immeasurables.

我告訴大家:
在人間,我只有愛而沒有恨!
因為我沒有敵人,我沒有必要去鬥爭,去用心計去陷害他人。
我領悟:
與我有緣的人,都是前世的父親,前世的母親,前世的眷屬,前世的貴人,前世的親友,前世的弟子,前世的冤親債主……。
我是來報恩的!
我是來解冤結的!
我是來酬業的!
這一切都是一時幻化,都是隱形的,並非真實的存在。

我知道
我是如來,好像有來!
我是如去,好像有去!
我是不存在的!
我的心是不存在的!

不知大家明不明白我所說的真諦?
Wonder whether all understand the Truth I said?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hahaha! 
What caught my eyes when I read this article?

[無限的祕密力,來自於無限的慈心,無限的悲願,無限的熱誠,無限的親切,無限的佛性,無限的大空。
Infinite secret strength/power, comes from infinite kind heart, infinite compassionate vows, infinite sincere warmth, infinite close concern/care, infinite Buddha nature, infinite great space.

這樣才是。
慈無量。
悲無量。
喜無量。
捨無量。
This is then the Four Immeasurables.]

I have shared countless times about [Power] and that it Varies as per your Boddhicitta!

AND, most think I am talking nonsense or bluffing too. :)

Well? 
Now from GM Lu personally, isn't it time to really discern and know the Truth?
Isn't it time to really cultivate with the Right Set of Buddha Dharma to at least succour yourself?

Hahaha!

With Metta,

Om Guru Lian Sheng Siddhi Hom
Lama Lotuschef

No comments:

Post a Comment