Tuesday, December 13, 2016

离开真佛宗=离开鲁师尊?Leave TBS = Leave GM Lu?




 Above: Look closely at Ya-qi. What can you see or read?




Above: From Heaviest Karmic Negatives ~ the mom, dad & son.




Above: Anyone of these VMs gives out a welcoming or compassionate shine? 

The above: A student complained about wasting time in Affirmation of Ghostly matters, cutting into Precious Time for GM Lu to expound Lamdre.
He alleged that after GM Lu's bout of illness recently, successor has took over and everything is messy!
Is successor behind the scene? 
Didn't notice his presence at recent events!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dear all, 
Look carefully at the photos above of everyone.
YES! Includes GM Lu and Ksiti Rinpoche!

CHAT: 
12/12/2016, 13:44 A: 师姐, 2014 年 师尊吩咐給你解释S,莲J, 莲F 等。原来他们真不简单。 还是只听师尊的就好。:)

B: 算吧啦。說法開示就算啦。攪咁多人事關係。聽到都煩。我難得自在

A: 嘻嘻! 其实, 对事不对人才对。
他们自己选择信谁, 还能怪或怨别人吗!
自己没有听师尊的教诲。
盲目追神通, 五佛冠! 这两个周六真的浪费了很多说法的宝贵时间。

B: 人家白教閙個假十七世法王祗講一星期同一次。讓眾生去分辨。

若眾生去跟假的亦有他們因緣。
盧爸爸巳讓身邊的人講了四個月。還有上台講。
這不是學佛應該去做。度眾生應給眾生順心。
不是去用鬼嚇眾生。亦不是去分列宗派。
其實無🙈眼。無聽🙉開示。
佛法有八萬四千種法門。而且我比較理智。
我巳看其他正道開示了。內心清靜。持下咒。幫下人。就快樂。
理爭罰中自殘啦。咁攪落來。比人笑。
我同白教同們共餐都吾敢自己係爭罰中弟子。
(宗派醜事不要揭太儘。若要給人懺悔。讓她俏俏回來。其實咁攪法。坦白講。都嚇親好多弘法人員啦。咁敢出聲。佢地好多自己閉關修啦)

A: 其实,受害人数多是因为有知名人士推广。 现在发觉上档, 怨天怨地 :)
[Actually, Victims' numbers are high because of people with High Profile doing the promoting or spreading. Now realised got tricked, blame heaven and earth :) ]
莲J收同门为徒, 那也要有傻瓜原意跟他!

B: 反正我那些義工沒問題。反正我還跟受害紫蓮法師有微信。
反正上星期亦跟ZZ堂主食反。但佢地仍修緊息災法囉。我個人認為眾生是平等

A: 👍 [icon thumbs up]

B: 蓮J佢修靈動幫人醫病。佢真係醫好位師兄腰骨。
其實誰弘法要獨立。由他們吧。今世修行為何。要將煩惱放下。
若受縛。自己都可以離開宗委會。在虛空修真佛密法

現在大把同們都無去台雷。自己在家修。成就太過個個星期去追佛
[Nowadays, lots of fellow student don't go to Taiwan LZS. Cultivate at home. Achievement higher than chasing Buddha every week.]

C: 反正, 在宗里, 师母要你死,你就嘚死 :) 
师尊一直讲忏悔从来, 好像没人听
In fact, inside the school, shimu wants you to die, you must die. :)
GM Lu said Repent and start over, seems like no one heard

B: 如果盧爸爸是考驗弟子。就看誰有道心
If papa Lu is putting students to a test. then see who has Dao-xin ~ Bodhi path heart.
A: 嘻嘻!

B: 要懺悔不要著相。在壇城向菩薩懺就得。那班人全部著相
Must repent but not fixated on forms. Doing in front of Boddhisattva at altar will do. That group of people all fixated on forms.

A: 先死后生! 丽惠可能更快修成正果!
Die first and be reborn later! Li-hui might attain True-fruit faster!

C: 知道走错路, 是好事
Knowing walked into wrong path, is a good matter.

B: 我希望如此。我知佢求蓋廟心切。但係佢亦好忠心。為爸爸度心 。
像J花儘所以金錢為救爸爸前幾年出走到台雷。但最來屍母追到。
叫DF妃既護法。趕J離開。你又知道他亦很慘

C: 考研! 才可以离苦得乐
Test! Then can leave suffering to attain happiness

B: 蓮F都傻。以為前世自己係明妃。係都要今世帶爸爸去錫金。
我地勸佢。吾好傻啦
有屍母仲係到。爸爸亦吾會咁自由

A: 她不是明妃。是个大喇嘛! 在西雅图修法时看见。
已跟她讲了。也希望她多参加早课。

B: 還有很多弘法人員身不由己。像你。如果有一天你由比戈擺上台又點?
There are still many dharma propagators that can't control their own fate. Like you. If, one day, they put you on table, then how? (Put you table ~ means serve you up for punishment)

還可以翻身嗎? Still can turn around? (Means still can escape without any harm)
佢若錯。佢唯有閉關修囉。麗惠閉關係應該架。

佢最錯同圍同人講屍母同二祖。又埋錯左青鳥。春蓮個的喇現實既人身
[Seems Lihui sided with Green-bird against Shimu & successor and got played out]

E: 蓮F現在同我講。佢現在亦閉關了。我們約了2月份大法會見過面

A: 哈哈哈! 我? 上台?

G: 唉。祗要你吾好得罪屍母
Hai. (sigh). only if you do not annoy shimu.

A: 而我也没逆传佛法
I did not share dharma in opposing direction.
 师母?早就得罪了
shimu? I annoyed her earlier on.

G: 我同你講而家二祖都吾敢出聲。祗有哈比人出聲。
二祖同DF妃都驚架。
你睇青鳥被人閙完。馬上捧錢比屍母就收左聲。無人敢講。
而家得J敢亂吹。因為佢都上台雷

C: 还有蓮宁 Also lian-ning.

G: 瑤池仙院蓮慶(上次你話係香港爸爸法會比馨馨趕車個位)還左俗。
脫離宗派。亦有修法。因為我仲有同們去佢到攞金母符。

A: 师母讲的, 我指正。所以很气我。什么师尊的修行伴侣?
I pointed out errors of shimu's speech, made her angry. 
What she is GM Lu's cultivation partner?
 还一直需要师尊请金母救她。
Still need GM Lu to invoke Jin-mu to save her.
根本没有修法。那里可以当修行伴
Actually never cultivate. How to become cultivation partner
 是莲J赶走的

C: 蓮F靜靜同我地講。盧爸爸最近這一年全聽屍母。屍母叫佢講咩就講咩!。
你留意下。以前開示同而家吾同。
我雖然不是麗惠粉絲。但係我覺得以前還可以👂🏻法會感動。現在就不了😰

A: 师母面色灰白是 ... 。身体糟糕得很
shimu has greyish white features is ...... health very bad
 所以, 大家要用智慧来修
Thats why, everyone must cultivate with wisdom
近年法会,我都选择坐同门席。
真的不要靠近无聊愚昧的管理层

B: 今次之後。班法師都埋左堆。驚比人排斥。
原來學佛吾係咁簡單架。
A: 嘻嘻! 听了不要全信! 用佛法过滤一下! 自主生死!
Hehe! Listen but do not believe all! Use Buddha Dharma to sieve through first! Control own's life and death! 人间地狱!
Hell in Human realm!

G: 我想可能道果說法掛。是就是非。非亦是。
但我道行不足聽吾明。好好修行。
就算被人嚇入鬼。入魔。我話一來心中光明。二來有做功課及觀想。

A: 是。修法是唯一能自救自保
Yes. Cultivation is the only way to protect and save self.

G: 最近台雷無咩般若光喇。
Recently, Taiwan LZS don't have much prajna light orbs.

B: 所以不能怪任何人,爭罰中的風氣就是貪,是大貪,唔貪就埋唔到堆。
所以互相指責邊個貪錢,只是五十步笑百步

A: 所以我们不要把自己交出!
Thats why we shouldn't hand over ourselves!

B: 低調做人就是
Live with low profile is best
A: 在我眼里, 真佛宗是什么? 谁的真佛宗? 在哪里?
In my eyes, what is TBS? Whose TBS? Where is it?
我为何要听一班无明鬼怪的?
Why must I listen to a group of ignorant ghosts and demons?

我问过蓮旺, 衣服是你们给我的吗? 
我没理由听你们的!
他是宗委派来训我的。

B: 所以脫離宗委個班不是離開爸爸
Therefore, leaving the group in school admin is not leaving papa.
祗是看不佢地咀面。
你知嗎?而家同爸爸食反。由哈比人籌辨。
想問事更加要。哈比人將落格錢係台或東南亞賣房地產。將剩下錢才交屍母

A: 因果自负 Bear own Karma
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hahaha! 
How long is these disturbances going to last?

< A: 在我眼里, 真佛宗是什么? 谁的真佛宗? 在哪里?
In my eyes, what is TBS? Whose TBS? Where is it?
我为何要听一班无明鬼怪的?
Why must I listen to a group of ignorant ghosts and demons?>

Those wise ones that really has some degree of enlightenment, should know to separate the Guru from the school and its administrators! 

Remember the article "Kundalini Triggers"?
Trauma can help to trigger Kundalini to spark and light up!

So this attack on Sam might be what is needed to help her walk back onto the Bodhi Path and well ahead of her persecutors! 
Hahaha! Not kidding!
It really can happen in favour of Sam!

I had experiences of having Black-magic cast on me and my children!
So far, my daughter and myself has 3rd-eye abilities, discovered around 2008, when I start to cultivate. :)

Nothing is Absolutely Good or Bad! 
So when you are under hostile attacks from all over, Good in the form of Kundalini being triggered in you can happen! 

AND, it is not true that GM Lu is only a vassal of Shimu, and all his speech are that approved by Shimu!
WHY?
GM Lu speaks language from Buddhaland but not Shimu! :)

O! Do stay away from juicy tabloids and spend that time to chant more mantra.
The benefits of chanting more mantra is tremendous!

AND, remember to have your Root Guru always with you!

YES! You can leave Mortal's TBS but never ever leave GM Lu!

With Metta

Om Guru Lian Sheng Siddhi Hom
Lama Lotuschef 



No comments:

Post a Comment