Thursday, March 21, 2013

莲厨谈心- 宇宙充电






My dearest 蓮廚法師,

有啲攪笑嘢要講你知!
AA 話~自佢由台灣回港後,有啲唔係成日見到佢嘅朋友最近見到佢,問佢係咪去"整容"點解靚咗?但望來望去佢啲眼耳口鼻都冇變!但係就靚咗!
所以問佢究竟去台灣"攪過啲乜"會變靚啲?!

AA 當然開心啦!後生咗又靚咗喎!女人最愛聽的說話啦!
So sweet!!

所以佢話要多謝蓮廚法師了!佢有聽注你的錄音來修法!

其實你回新加坡之後一天,我地三個塊面明顯比起你還在台灣嗰一日暗了,AA最明顯!
所以蓮益法師叫佢快啲keep 注練三聲"yelling"! 之後果然睇注佢面色變光亮了!

我都有練,朋友們都話我氣息好了,不過我有side story, 需請教!
但現已是12am, 明早要當義工,倍一個婆婆到醫院做眼手術,所以我稍後再email 請教法師!

我同AA都想講真的謝謝師尊賜給我緣份認識蓮廚法師!謝謝法師一切的教導!

Cheers,
AA+CC



莲厨:

[三個塊面明顯比起你還在台灣嗰一日暗了,AA最明顯!所以蓮益法師叫佢快啲keep 注練三聲"yelling"! 之後果然睇注佢面色變光亮了!]

师尊教我们 ---- 一日一修!

还有,你们没看出我是圆圆的光球吗? 哈哈哈!

记住:每次修法前要吐黑或闷气。

让心情舒缓,有愉快的感觉,才开始修法。
还有,不要赶,不要急。
心里记得- 不赶时间,反正[大把]时间,慢慢享 受师尊与宇宙的加持 [充电]!


这样才能 [法喜充满]!
保持 [面色光亮] ,才会 [靚] 嘛!

阿弥陀佛


大家好!
如何保持 [面色光亮] ?
一心一意,实修[莲生活佛]教我们的[真实密法]!

2009年,我在西雅图开示时曾经讲过,真佛密法 是长生不老药!

师尊讲明点法时也提过,明点就是荷尔蒙!
有治疗;养身;等效果!嘻嘻嘻!

哈哈哈!所以我没有骗你们!
[真佛密法是真正的长生不老药] ;真正是无上的至宝! 

大家记得师尊讲过的三大要点:尊师、重法、实修!:)



嗡。咕嚕。蓮生。悉地。吽!

喇嘛莲厨 LotusChef

No comments:

Post a Comment