Wednesday, March 20, 2013

所有人都沐浴於一夥夥閃亮般若光中,真幸福!








蓮廚法師,

How are you? 一定好啦!起碼日日有冷氣嘆先啦!He~He....

上你的blog都見到你個靚樣,因為我有睇你每星期護摩的相片!你的臉紅粉菲菲好漂亮又可愛!仲cute 過得意仔Duncan!😊


其實看見同們於一片虔誠,開心及和諧的氣氛下做護摩,我心裡好感動,好touching!
加上護摩時,所有人都沐浴於一夥夥閃亮般若光中,真幸福!
我好羡慕啊!希望日后有機會參加! 因為已往參加護摩時都有厭力,希望唔好做錯嘢俾人話,或唔好俾其他同們取笑,厭氣你唔識做嘢等等...又希望啲事業金剛醒醒定定,唔駛護摩中都被人"怒啤"(gaze at u with fury eyes)!👿


總之,希望日后能和師姐們到獅城探你就好了!我會聯絡AA師姐幫佢報名參加護摩!


P.S. 看你的blog除了"精彩"二字之外,還有知到別人的錯誤時,更會警醒自己唔好范同樣的錯,期望自已能夠修心,改正自己,變得更"有品"做個"上等人"!

謝謝法師的教導!
Warmest Aloha☀🌺🌴




No comments:

Post a Comment